• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Szukaj
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Pedagogika zabawy w osobowym i profesjonalnym przygotowaniu do zawodu nauczyciela 

Czaja-Chudyba, Iwona (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2006)
Książka ta poświęcona jest przypomnieniu, a zarazem reinterpretacji istotnej, acz zapomnianej problematyki zabawy. Starano się wskazać na uniwersalne i rozwojowe walory tego sposobu przebywania w sytuacjach edukacyjnych. Wobec ...
Thumbnail

Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość 

Gajdzica, Zenon; Gregušová, Hedviga; Gajdošíková, Adriana; Ramik-Mażewska, Irena; Skałbania, Barbara; Ficek, Roman; Oleńska-Pawlak, Teresa; Bombińska-Domżał, Anna; Czaja-Chudyba, Iwona; Bobeł, Bożena; Wyczesany, Janina; Klaczak, Marzena; Zielińska, Jolanta; Buczek, Agnieszka; Orzeł-Żukowska, Agata (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2010)
Rozpropagowana przez Aleksandra Hulka idea integracji szkolnej zakłada pełne i jak najwcześniejsze uczestnictwo dziecka niepełnosprawnego w życiu społecznym przy zachowaniu maksymalnej niezależności osobistej. Istotą ...
Thumbnail

Odkrywanie zdolności dziecka : koncepcja wielorakich inteligencji w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej 

Czaja-Chudyba, Iwona (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Praca niniejsza poświęcona jest dzieciom ze starszych grup przedszkolnych i uczęszczającym do klas I-III. Biorąc pod uwagę szczególnie dzieci sześcioletnie, podkreślić należy, że ich pierwsze doświadczenia edukacyjne powinny ...
Thumbnail

O kompetencjach kreatywno-krytycznych nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej 

Czaja-Chudyba, Iwona (2010)
Thumbnail

Early education : practice & reflection 

Muchacka, Bożena; Babić, Nada; Kovácsné Bakosi, Éva; Hovánszki, Jánosné; Kissné Korbuly, Katalin; Andrzejewska, Jolanta; Sosnowska, Joanna; Kopik, Aldona; Walasek-Jarosz, Barbara; Kochanowski, Jan; Burkovičová, Radmila; Grzeszkiewicz, Bożena; Lewandowska, Ewa; Muchacki, Mateusz; Czaja-Chudyba, Iwona; Smółka, Lucyna; Baran, Zbigniew; Haraszkiewicz, Robert; Młodożeniec, Hanna; Szuścik, Urszula Jolanta; Grzywniak, Celestyna; Mosiołek, Marta; Solich, Kornelia; Płóciennik, Elżbieta (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2013)
Papers included in this book also focus on the analysis of teachers’ reflective practice. The present scientific paradigms acknowledge teachers’ right to be investigators of their own activity, allow for free ...
Thumbnail

Reflective practice at kindergarten - child, teacher and parents 

Czaja-Chudyba, Iwona (2013)
Thumbnail

In the face of the oppressive reality – criticism and self-criticism of teachers 

Czaja-Chudyba, Iwona (2013)
Thumbnail

A teacher in the contemporary multicultural world 

Shmalyey, A. V.; Jayusi, Wurud; Kovácsné Bakosi, Éva; Czaja-Chudyba, Iwona; Kocór, Maria; Ochwat, Paweł; Tomczak, Michał; Karłyk-Ćwik, Anna; Kmita, Maria; Celarek, Krystyna (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2013)
In the contemporary world, the cultural and social changes are becoming more and more dynamic. Extensive migrations as well as social and political transformations considerably influence the educational processes ...
Thumbnail

Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności 

Czaja-Chudyba, Iwona (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2013)
Niniejsza praca powstała z potrzeby transformacji szkoły. Zgadzając się z wieloma krytycznymi diagnozami i interpretacjami dotyczącymi dużej nieprzydatności, sztuczności i reproduktywności wiedzy, w którą wyposaża uczniów ...
Thumbnail

Rozwijanie, ukierunkowanie i wspieranie (RUW) – sposoby stymulowania ucznia zdolnego w edukacji wczesnoszkolnej 

Czaja-Chudyba, Iwona; Janas, Maria (2021)
  • 1
  • 2
  • 3

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Wybierz

Autor
Czaja-Chudyba, Iwona (21)
Janas, Maria (4)Glanowska, Monika (3)Kosek, Agnieszka (3)Nawolska, Barbara (3)Pawlak, Bożena (3)Wojniak, Justyna (3)Cebulak, Andrzej (2)Grzywniak, Celestyna (2)Głażewski, Michał (2)... zobacz więcejTematedukacja (3)dziecko (2)krytycyzm (2)nauczanie początkowe (2)zdolności (2)abilities (1)adaptacja szkolna (1)badania nad następstwami stresu (1)criticism (1)dzieci (1)... zobacz więcejData wydania2020 - 2021 (2)2010 - 2019 (17)2005 - 2009 (2)Has File(s)Yes (21)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image