Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 21
Pedagogika zabawy w osobowym i profesjonalnym przygotowaniu do zawodu nauczyciela
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2006)
Książka ta poświęcona jest przypomnieniu, a zarazem reinterpretacji
istotnej, acz zapomnianej problematyki zabawy. Starano się wskazać na uniwersalne
i rozwojowe walory tego sposobu przebywania w sytuacjach edukacyjnych.
Wobec ...
Integracja edukacyjna : oczekiwania i rzeczywistość
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2010)
Rozpropagowana przez Aleksandra Hulka idea integracji
szkolnej zakłada pełne i jak najwcześniejsze uczestnictwo dziecka
niepełnosprawnego w życiu społecznym przy zachowaniu
maksymalnej niezależności osobistej. Istotą ...
Odkrywanie zdolności dziecka : koncepcja wielorakich inteligencji w praktyce przedszkolnej i wczesnoszkolnej
(Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2005)
Praca niniejsza poświęcona jest dzieciom ze starszych grup przedszkolnych
i uczęszczającym do klas I-III. Biorąc pod uwagę szczególnie
dzieci sześcioletnie, podkreślić należy, że ich pierwsze doświadczenia edukacyjne
powinny ...
Early education : practice & reflection
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2013)
Papers included in this book also focus on the analysis of teachers’
reflective practice. The present scientific paradigms acknowledge teachers’
right to be investigators of their own activity, allow for free ...
A teacher in the contemporary multicultural world
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2013)
In the contemporary world, the cultural and social changes are becoming more and more dynamic. Extensive
migrations as well as social and political transformations considerably influence the educational processes ...
Myślenie krytyczne w kontekstach edukacji wczesnoszkolnej - uwarunkowania nieobecności
(Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2013)
Niniejsza praca powstała z potrzeby transformacji szkoły. Zgadzając się z wieloma
krytycznymi diagnozami i interpretacjami dotyczącymi dużej nieprzydatności,
sztuczności i reproduktywności wiedzy, w którą wyposaża uczniów ...