• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Szukaj
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Wydział Pedagogiki i Psychologii (WP)
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 18

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Uwarunkowania edukacji i rehabilitacji uczniów o specjalnych potrzebach w rozwoju 

Wyczesany, Janina; Gajdzica, Zenon (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2006)
Thumbnail

Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w województwie małopolskim 

Czyż, Anna; Gałuszka, Izabella (2017)
Niniejsza praca jest odpowiedzią na pytania dotyczące kondycji polskiej pedagogiki specjalnej. Analizie poddano działalność placówek oświatowych, których zadaniem jest edukacja i wychowanie dzieci i młodzieży w myśl ...
Thumbnail

Język - komunikacja - niepełnosprawność : wybrane zagadnienia 

Rakowska, Alicja (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2003)
Rozwój języka dziecka, również języka dziecka z określoną niepełnosprawnością, stanowi przedmiot zainteresowań przedstawicieli różnych nauk humanistycznych. Analizują oni jednak nieco inne problemy szczegółowe. Językoznawców ...
Thumbnail

Czynniki efektywnego nauczania matematyki w klasach początkowych szkoły specjalnej 

Wyczesany, Janina (Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1985)
Metoda ośrodków pracy stosowana jest w procesie nauczania, wychowania i terapii dzieci odchylonych od normy, szczególnie zaś - upośledzonych umysłowo. Przewiduje ona ścisły związek pomiędzy treściami programu nauczania ...
Thumbnail

Jak porozumiewają się dzieci niesłyszące z osobami słyszącymi : analiza wybranych interakcji komunikacyjnych 

Rakowska, Alicja (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
Oczekiwania społeczne wobec placówek oświatowych przeznaczonych dla uczniów nie słyszących nastawione są na efekty uzewnętrzniające się między innymi stopniem opanowania systemu języka polskiego w wyniku rehabilitacji ...
Thumbnail

Autyzm wyzwaniem naszych czasów 

Gałkowski, Tadeusz; Gardziel, Andrzej; Kruk-Lasocka, Joanna; Olechnowicz, Hanna; Grochowska, Joanna; Markiewicz, Katarzyna; Ciećkiewicz, Ewa; Zaorska, Marzenna; Budzińska, Anna; Kubach, Irena; Ratajczak, Maria; Grochmal-Bach, Bożena; Lubińska, Elżbieta; Wlazło, Marcin; Sekułowicz, Małgorzata; Makiełło-Jarża, Grażyna; Kaiser-Grodecka, Irmina; Ciupa, Anna; Różalska, Regina A.; Mironowska, Kamila; Kondracka, Ewa; Minczakiewicz, Elżbieta M.; Stano, Grzegorz; Olewicz, Ewa; Chromik, Joanna; Ilis, Małgorzata; Syczyło, Małgorzata; Rybicka, Małgorzata; Wyczesany, Janina; Ucinyk, Aleksandra; Błeszyński, Jacek; Wroniszewska, Maria; Pisuła, Ewa; Garncarz-Podlasko, Aneta; Maurer, Alicja; Arczyński, Krzysztof; Walczak, Marzena (Wydawnictwo Naukowe Akademii Pedagogicznej, Kraków, 2000)
Autyzm - mimo prawie 60-letniej historii - stanowi w dalszym ciągu wyzwanie dla nauki w nadchodzącym wieku. Pogłębiając wiedzę o etiologii, diagnozie i terapii wciąż poszukujemy mechanizmów neurofizjologicznych, chemicznych ...
Thumbnail

Teoria i praktyka oddziaływań profilaktyczno-wspierających rozwój osób z niepełnosprawnością. T. 3.1 

Nieznany autor (Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków, 2014)
Cele pedagogiki specjalnej w przeszłości i w perspektywie przyszłości muszą zmierzać do wspomagania rozwoju biopsychospołecznego ludzi w biegu ich życia, zapobiegać pierwotnym i wtórnym konsekwencjom chorób, niepełnosp ...
Thumbnail

Poglądy i działalność Marii Grzegorzewskiej podstawą refleksji na temat twórczości pedagogów specjalnych 

Parys, Katarzyna (2014)
Thumbnail

Empatia a zachowania agresywne młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną 

Mikrut, Adam (2014)
Thumbnail

Heurystyczna perspektywa roli zawodowej nauczyciela–pedagoga specjalnego 

Łachowska, Anna (2014)
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Wybierz

AutorWyczesany, Janina (3)Zielińska, Jolanta (3)Mikrut, Adam (2)Parys, Katarzyna (2)Rakowska, Alicja (2)Arczyński, Krzysztof (1)Baraniewicz, Danuta (1)Budzińska, Anna (1)Błeszyński, Jacek (1)Chromik, Joanna (1)... zobacz więcejTemat
pedagogika specjalna (18)
Maria Grzegorzewska (7)badania (2)dzieci niepełnosprawne (2)osoby z niepełnosprawnością (2)pedagog specjalny (2)autyzm (1)autyzm wczesnodziecięcy (1)dzieci głuche (1)dzieci niepełnosprawne słuchowo (1)... zobacz więcejData wydania2010 - 2017 (13)2000 - 2009 (4)1985 - 1989 (1)Has File(s)Yes (18)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image