Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorRóżańska, Grażynapl_PL
dc.date.accessioned2020-10-14T13:45:01Z
dc.date.available2020-10-14T13:45:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationAnnales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 161, Studia at Didacticam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae Pertinentia 5 (2014), s. [105]-115pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/8602
dc.descriptionDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.description.abstractThe article points to the fundamental changes which occurred in the way of teaching the Polish language in the lower secondary school. It marks the direction of education, taking into account the cultural-anthropocentric model. It analyzes the increasing results of performance among Polish lower secondary school students in the years 1999–2008 as compared to other OECD countries. The article presents Polish language education in the lower secondary schools as an important stage in the cultural education of students.en_EN
dc.description.sponsorshipDokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectPolish language education in the lower secondary schoolsen_EN
dc.subjectcultural-anthropocentric modelen_EN
dc.subjectcultural education of studentsen_EN
dc.titlePolonistyka gimnazjalna dziś. Perspektywa ucznia i nauczycielapl_PL
dc.title.alternativeTodays’ Polish language education in the lower secondary school. The student’s and teacher’s point of viewen_EN
dc.typeArticlepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord