• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2014, Studia Russologica 7
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Czasopisma Naukowe
  • Annales Academiae/Universitatis Paedagogicae Cracoviensis
  • Studia Russologica
  • 2014, Studia Russologica 7
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Poglądy glottodydaktyków-rusycystów na nauczanie gramatyki obcojęzycznej (rosyjskiej) w polskiej szkole

Thumbnail
View/Open
Poglądy glottodydaktyków... (392.3Kb)
Author:
Balandyk, Paulina
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-citation: Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. 179, Studia Russologica 7 (2014), s. [124]-133
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-iso: pl
Subject:
teaching grammar
deduction
induction
grammar presentation
grammar phenomena in teaching Russian as a foreign language
grammar in teaching foreign languages
grammar in teaching Russian
Date: 2014
Metadata
Show full item record
Description:
Dokument cyfrowy wytworzony, opracowany, opublikowany oraz finansowany w ramach programu "Społeczna Odpowiedzialność Nauki" - modułu "Wsparcie dla bibliotek naukowych" przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w projekcie nr rej. SONB/SP/465103/2020 pt. "Organizacja kolekcji czasopism naukowych w Repozytorium UP wraz z wykonaniem rekordów analitycznych".
Abstract
The article focuses on issues connected with teaching grammar during foreign language lessons (mainly Russian) in Polish schools. The views of Russian language teaching specialists of Polish nationality are presented, including the supporters of the comparative method, active method, repetitive-creative method and situational-activity method as well as their approach to teaching grammar. The article presents the ways of presenting material, its consolidation and practical use.
URI
http://hdl.handle.net/11716/9281
Collections
  • 2014, Studia Russologica 7

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Konstrukcje orzeczenia modalnego w wypowiedziach dzieci w wieku przedszkolnym : ujęcie lingwoedukacyjne 

    Brzdęk, Ewa (2011)
    Celem rozprawy jest próba interpretacji orzeczenia modalnego z punktu widzenia lingwistyczno-edukacyjnego. Dwuwymiarowość zjawiska akwizycji polega na: wyznaczeniu stopnia opanowania konstrukcji orzeczenia modalnego z ...
  • Akceptowalność a nauczanie gramatyki języka angielskiego : składnia czasownika 

    Ścibior-Gajewska, Anna (2009)
    Praca porusza zagadnienia związane z akceptowalnością struktur gramatycznych uznawanych za niepoprawne przez podręczniki gramatyki angielskiej oraz gramatyki opisowe języka angielskiego. Motywy podjęcia powyższego tematu ...
  • Samokształecenie historyczne uczniów gimnazjów galicyjskich w dobie autonomii (1867-1918) 

    Kudła, Lucyna (2002)
    Celem pracy było ukazanie przyczyn, kierunków i treści samokształcenia historycznego podejmowanego przez gimnazjalistów w Galicji w okresie autonomii. Ukazała ona wpływ na uczniów działających ugrupowań politycznych, ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image