Search
Now showing items 1-4 of 4
Praktyka rozwojowa w wychowaniu małego dziecka
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1996)
W rozdziale pierwszym wyjaśniono znaczenie pojęcia właściwości
rozwojowych dziecka, zaproponowano program korzystny dla jego rozwoju,
omówiono relacje między systemami wychowania w domu i w szkole, podkreślono
ważność ...
Stymulowanie aktywności poznawczej dzieci w przedszkolu
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1999)
Problematyka relacji między procesami rozwoju umysłowego i nauczania jest niezwykle ważna i wymaga prowadzenia wielu badań empirycznych. Dla pedagoga istotna jest zarówno wiedza o psychicznym rozwoju dziecka, jak i o ...
Praktyka rozwojowa w wychowaniu małego dziecka
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1998)
Dla celów niniejszego opracowania wyróżniono za M. Żebrowską trzy podstawowe kryteria rozróżniania okresów
rozwojowych dziecka:
- sposób i poziom poznawania i uświadamiania sobie przez dziecko otaczającej rzeczywistości,
- ...
Zabawy badawcze dzieci w przedszkolu
(Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej, Kraków, 1992)
W wyniku badań przeprowadzonych przez Zofię Topińską w latach pięćdziesiątych, do treści programu wychowania
przedszkolnego włączono w Polsce zabawy badawcze, traktując je jako podstawową formę rozwijania w przedszkolu ...