• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Jak być twórczym nauczycielem w odtwórczym świecie szkoły i edukacji

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Jak być twórczym... (155.5KB)
Autor:
Kucha, Ryszard
Wydawca:
Wydawnictwo Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Źródło: Szkoła twórcza w odtwórczym świecie / pod red. Jana Krukowskiego i Anny Wołoch. - Kraków, 2013. - S. [14]-32 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2)
Język: pl
Słowa kluczowe:
creative school
indentity
self-indentity
lost generation of the 21st century
mass media impact
negative influence of Internet
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The question of a creative school and teacher has long fascinated academics and teachers – the practitioners. Both pedagogical literature and press articles provide lots of reflection of either a theoretical or a common-sense nature. The authors of those statements often have to face various doubts and they base their works on various theories and personal experiences. The world that surrounds us constitutes a source of many exciting questions, and the media, by creating an atmosphere of sensation around them, do not make this reflection any easier. Henryk Rowid (1877–1944) put great hope in the future; still he could not have known that 69 years after his death he would be chosen as the leader of a huge movement struggling to make the Polish school normal in the 21st Century. Nowadays we should ask a question: Are schools and their teachers able to transform themselves into a truly educational system, whose each and every element will be integrated with a modern-style educational center, and each such unit would deem itself responsible for cooperation with the center in a wise, far-sighted way, and with full responsibility for teaching dignity and respect, as well as for giving support to everyone who needs it?
URI
http://hdl.handle.net/11716/157
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image