• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

From traditional to modern concepts of teaching contents of the subjects the world around us and nature and society

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
From traditional to modern... (239.3KB)
Autor:
Veselinovska Stavreva, Snezana
Kirova, Snezana
Wydawca:
Wydawnictwo Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej
Źródło: Szkoła twórcza w odtwórczym świecie / pod red. Jana Krukowskiego i Anny Wołoch. - Kraków, 2013. - S. [87]-94 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, ISSN 2300-2689 ; 2)
Język: en
Słowa kluczowe:
traditional teaching
modern concepts
nature and society
curricula
scientific knowledge
students
Data: 2013
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
The transformation of the traditional teaching of nature and society into a more modern form requires the following key transformations: the prevailing teacher’s lecturing should transform into the prevailing activity of students in discovering new knowledge; instead of the teachers solving problems there should be individual work of students; instead of single-mindedness there should be divergent, creative thinking and the like. Therefore, the way out of teaching nature and society that is regulated in such a manner could be if the teaching is organized so as to use active forms of learning that rely on modern educational systems, which develops students intellectually. The question is how to transform traditional into contemporary teaching of nature and society. One of the critical points is the problem of teaching content and the coordination of this content and the process of learning with the development of science.
URI
http://hdl.handle.net/11716/162
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej ; 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image