dc.contributor.author | Tanabe, Shunji | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T09:26:44Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T09:26:44Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Szkoła twórcza w odtwórczym świecie / pod red. Jana Krukowskiego i Anny Wołoch. - Kraków, 2013. - S. [319]-322 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, ISSN 2300-2689 ; 2) | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/187 | |
dc.description.abstract | Ciągły rozwój nauczyciela jest jednym z kluczowych elementów do rozważenia w kontekście
promowania jakości kształcenia. Budowanie potencjału nauczyciela stanowi bardzo
istotny czynnik decydujący o rozwoju szkolnictwa w Japonii. Doskonalenie zawodowe
nauczycieli powinno być skoncentrowane na stworzeniu możliwości systemowego działania,
opartego na trzech zasadniczych elementach: kształcenie przed podjęciem pracy
zawodowej, w miejscu pracy, uzupełnione o dokształcanie poza miejscem pracy. W japońskim
systemie edukacji nauczyciele zobowiązani są do potwierdzenia swoich kompetencji
poprzez system certyfikacji co dziesięć lat. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | teacher training | en_EN |
dc.subject | continuing education | en_EN |
dc.subject | in-service training | en_EN |
dc.subject | off-the-job training | en_EN |
dc.title | The continuing education of teachers in Japan | en_EN |
dc.title.alternative | Kształcenie ustawiczne nauczycieli w Japonii | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |