Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorTanabe, Shunjipl_PL
dc.date.accessioned2015-03-24T09:26:44Z
dc.date.available2015-03-24T09:26:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSzkoła twórcza w odtwórczym świecie / pod red. Jana Krukowskiego i Anny Wołoch. - Kraków, 2013. - S. [319]-322 (Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, ISSN 2300-2689 ; 2)pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/187
dc.description.abstractCiągły rozwój nauczyciela jest jednym z kluczowych elementów do rozważenia w kontekście promowania jakości kształcenia. Budowanie potencjału nauczyciela stanowi bardzo istotny czynnik decydujący o rozwoju szkolnictwa w Japonii. Doskonalenie zawodowe nauczycieli powinno być skoncentrowane na stworzeniu możliwości systemowego działania, opartego na trzech zasadniczych elementach: kształcenie przed podjęciem pracy zawodowej, w miejscu pracy, uzupełnione o dokształcanie poza miejscem pracy. W japońskim systemie edukacji nauczyciele zobowiązani są do potwierdzenia swoich kompetencji poprzez system certyfikacji co dziesięć lat.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectteacher trainingen_EN
dc.subjectcontinuing educationen_EN
dc.subjectin-service trainingen_EN
dc.subjectoff-the-job trainingen_EN
dc.titleThe continuing education of teachers in Japanen_EN
dc.title.alternativeKształcenie ustawiczne nauczycieli w Japoniipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord