Show simple item record

dc.contributor.authorVaškevič-Buś, Jovitapl_PL
dc.date.accessioned2018-01-29T13:11:43Z
dc.date.available2018-01-29T13:11:43Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationZ teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [87]-101.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/2383
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectlingwistyczne i pedagogiczno-psychologiczne definicje czytaniapl_PL
dc.subjecttradycyjne (syntetyczne, analityczne, globalne, analityczno-syntetyczne) metody nauki czytaniapl_PL
dc.subjectnowe metody nauki czytania: cechy i formy dobrego czytaniapl_PL
dc.titleO początkowej nauce czytaniapl_PL
dc.typeArticlepl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record