dc.contributor.author | Vaškevič-Buś, Jovita | pl_PL |
dc.date.accessioned | 2018-01-29T13:11:43Z | |
dc.date.available | 2018-01-29T13:11:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Z teorii i praktyki edukacji dziecka : inspiracje dla nauczycieli przedszkoli i klas I-III szkoły podstawowej / pod red. Krystyny Gąsiorek. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2011. - S. [87]-101. | pl_PL |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11716/2383 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | lingwistyczne i pedagogiczno-psychologiczne definicje czytania | pl_PL |
dc.subject | tradycyjne (syntetyczne, analityczne, globalne, analityczno-syntetyczne) metody nauki czytania | pl_PL |
dc.subject | nowe metody nauki czytania: cechy i formy dobrego czytania | pl_PL |
dc.title | O początkowej nauce czytania | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |