Show simple item record

dc.contributor.advisorOżdżyński, Jan
dc.contributor.authorMaliszewska, Teodozja
dc.date.accessioned2015-05-25T11:14:05Z
dc.date.available2015-05-25T11:14:05Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/276
dc.descriptionUniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Wydział Filologiczny. Instytut Filologii Polskiej. Katedra Logopedii i Lingwistyki Edukacyjnej. Promotor: prof. zw. dr hab. Jan Ożdżyński.pl_PL
dc.description.abstractCelem rozprawy jest próba spojrzenia na zagadnienie modalności oraz illokucji w dyskursie szkolnym z punktu widzenia lingwistyczno-edukacyjnego. Dwuwymiarowość zjawiska modalności w lingwistyce edukacyjnej ujawnia się we współzależności i komplementarności składnika lingwistycznego i edukacyjnego. Z jednej strony jest to interpretacja modalności z punktu widzenia nauki o języku, z drugiej - nauczanie języka, pozwalające na eksperyment z językiem.
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectorzeczenie
dc.subjectorzeczenie modalne
dc.subjectmodalność
dc.subjectdyskurs
dc.subjectdyskurs szkolny
dc.subjectpredicate
dc.subjectmodal predicate
dc.subjectmodality
dc.subjectdiscourse
dc.subjectschool discourse
dc.titleKonstrukcje orzeczenia modalnego w dyskursie szkolnym : studium lingwoedukacyjnepl_PL
dc.title.alternativeModal predicate structures in school discourse
dc.typeThesispl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record