• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Zobacz pozycję 
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Prace Monograficzne
  • Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Zobacz pozycję
  •   Strona główna Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej
  • Serie Wydawnicze
  • Prace Monograficzne
  • Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
  • Zobacz pozycję
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lifelong educational activity for sustainable development - conditions' diagnosis

Thumbnail
Oglądaj/Otwórz
Prace Monograficzne nr 742 (7.585MB)
Autor:
Kędzierska, Barbara
Redaktor:
Kędzierska, Barbara
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Kraków
ISBN: 978-83-7271-958-4
ISSN: 0239-6025
Język: en
Słowa kluczowe:
education
lifelong educational
sustainable development
Data: 2015
Metadata
Pokaż pełny rekord
Streszczenie
Education seems to be an extremely important aspect of sustainable development, which brings a particular perspective of improving the quality of life and effective detoxification process of daily lives; not only individuals, but also of entire societies. This publication is a valuable compendium of knowledge in the field of education for sustainable development. It is designed not only for pedagogues, sociologists and psychologists, but for all those, for whom the problems of educotion are important. The sustainable development means a core for comprehensive and harmonious development of the areas: intellectual, health, aesthetic and patriotic. The texts contained in this publication include issues relating directly or indirectly to the challenges that modern education, promoting and supporting harmonious development of the individual for the sustainable development of the world in which we live, should face. If they pay attention to what’s important, if they provoke specific actions or even causative discussion – they will meet intended objective.
URI
http://hdl.handle.net/11716/11110
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
  • Monografie / Rozdziały (WP)
  • Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image
 

 

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Kontakt z nami | Wyślij uwagi

Deklaracja dostępności
Theme by 
Atmire NV
Logo
Budowa Repozytorium Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie została sfinansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na działalność upowszechniającą naukę.

Image