Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSzymańska, Martapl_PL
dc.date.accessioned2018-08-28T09:48:15Z
dc.date.available2018-08-28T09:48:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-83-7271-981-2
dc.identifier.issn0239-6025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11716/3136
dc.description.abstractNiniejsza praca wyrasta z pragnienia spojrzenia na przeszłość z perspektywy współczesności, a także z chęci zebrania i uporządkowania tendencji, które towarzyszą, organizują, wpływają na szkolną edukację w zakresie nauczania języka ojczystego. Inspiracji do jej powstania było wiele – praktyka uczenia w szkole, obserwowanie, jak uczą inni (doświadczeni nauczyciele i początkujący studenci), nauczanie indywidualne, analizowanie i pisanie podręczników, tworzenie materiałów dla nauczycieli, rozmowy z nauczycielami, rozmowy z uczniami, a także uważna lektura tego, co do tej pory napisano na temat kształcenia językowego. Jest ona także jeszcze jednym głosem w sprawie nauczania języka. Kolejnym poszukiwaniem złotego środka. Świadectwem zainteresowania i namysłu nad tym, jak skutecznie uczyć języka, próbując łączyć różne zobowiązania, w tym przede wszystkim to najważniejsze: wobec podmiotu całego procesu – ucznia.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, Krakówpl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 754pl_PL
dc.subjectjęzyk polskipl_PL
dc.subjectnauka o językupl_PL
dc.subjectkształcenie językowepl_PL
dc.titleMiędzy nauką o języku a rozwijaniem języka : koncepcje kształcenia językowego na przełomie XX i XXI wiekupl_PL
dc.typeBookpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord